نامه شماره 30102/268/د مورخ 1402/05/08




مدیر کل محترم امور مالیاتی

موضوع : اطلاع رسانی در خصوص تصویب لایحه تسهیل تکالیف مؤدیان

با سلام و احترام

با عنایت به اهمیت موضوع الزام اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و تصویب لایحه تسهیل تکالیف مؤدیان جهت اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، به استحضار می رساند:

لایحه تسهیل تکالیف مؤدیان جهت اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان به تصویب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی رسید که ادامه روند آن منوط به تأیید شورای نگهبان می باشد. بدیهی است پس از تأیید، متعاقباً در خصوص تکالیفی که بر عهده مؤدیان محترم مالیاتی می باشد. اطلاع رسانی خواهد شد. با عنایت به موارد مطروحه، خواهشمند است دستور فرمائید در راستای شفافیت و رفع ابهام مؤدیان ، نسبت به اطلاع رسانی ” اطلاعیه تصویب لایحه تسهیل تکالیف مؤدیان جهت اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان ” که در بخش پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، قسمت اطلاعیه ها بارگزاری شده است، اقدامات لازم صورت پذیرد.

                                                             برای دانلود نامه اینجا کلیک کنید.

پاسخگوی سوالات شما
جهت پاسخگویی به سوالات مالی و مالیاتی خود می توانید از خدمات رایگان مرکز مالی اقتصادی همت تراز از قبیل مشاوره مالیاتی در زمینه تراکنش های بانکی، مشاوره مالیاتی املاک و خانه های خالی، مشاوره مالیاتی در راستای ماده 181 و پلیس مالیاتی، مشاوره مالیاتی اصناف، مشاوره مالیات فهرست معاملات فصلی، مشاوره مالیاتی سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی استفاده کنید. کافیست با مشاوران مرکز مالی اقتصادی همت تراز از طریق فرم زیر در ارتباط باشید. کارشناسان همت تراز در اسرع وقت با شما در ارتباط خواهند بود.
=
خدمات مشاوره Consulting services
مجوزها authorizition
09140405012