مشوق و معافیت مالیاتی شرکت ساینا سپهر اسپادانا



معافیت مالیاتی شرکت

اصول و فونداسیون بنیادی شرکت دانش بنیان ساینا سپهر اسپادانا (ساینا پلیمر) بر پایه خود کفایی در صنعت استئارات و استابیلایزر سازی در ایران پی ریزی شده است که پس از بیست سال حضور مستمر در این صنعت، در حال حاضر محصولات خود را در یک مجموعه هولدینگ که شامل ۳ کارخانه تولیدی با برندهای متفاوت و محصولات متفاوت می باشد و بصورت زنجیروار بهم وابسته اند تولید می نماید. مرکز مالی اقتصادی همت تراز در زمینه مشوق های مالیاتی و معافیت دانش بنیان برای شرکت ساینا سپهر اسپادانا به عنوان همراه و مشاور این شرکت فعالیت نموده است.

ایجاد یک مجموعه هلدینگ و خودکفا در صنعت استابیلایزر سازی و تولید پیگمنت های رنگی و تکامل نهایی این دو صنعت در کشور طی بیست سال گذشته از آرمانها و اهداف اولیه مدیران آن بوده و تا رسیدن به اهدافمان در این صنعت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم ماند.

معافیت های مالیاتی استارتاپ 

یکی از امتیازاتی که شرکت‌های دانش‌بنیان از آن برخوردار هستند، معافیت مالیاتی است. معافیت مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان شرایط خاص خود را دارد. برای فهم مطلب معافیت مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان باید بین دو دسته از شرکت‌های دانش‌بنیان تمایز قائل شویم. طبق ماده ۵۱ قانون اساسی هیچ مالیاتی وضع نمی‌شود مگر به موجب قانون و هیچ معافیت و بخشودگی داده نمی‌شود مگر به موجب قانون. از مهم‌ترین حمایت‌ها و تسهیلات قابل اعطاء به شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان عبارت است از معافیت از پرداخت مالیات، عوارض، حقوق گمرکی، سود بازرگانی و عوارض صادراتی به مدت 15 سال، ما در مرکز مالی اقتصادی همت تراز توانستیم از مزایا و مشوق های مالیاتی و معافیت دانش بنیان برای شرکت ساینا سپهر اسپادانا برخوردار شویم.

کارخانه اول شرکت ساینا سپهر اسپادانا (ساینا پلیمر):

محصولات این شرکت در زمینه تولید مواد اولیه صنعت پلیمر و افزودنیهای پی وی سی بوده و شامل سه گروه می باشد.

  • گروه اول: استئارات های فلزی: شروع به فعالیت و تولید در این گروه از محصولات از سال ۱۳۷۹ آغاز گردید و شرکت در تولید این محصولات که شامل استئارات های کلسیم، استئارات روی، استئارات منیزیم و استئارات سدیم  می باشد، سابقه ای دیرینه داشته و تامین نیاز برخی از مجتمع های پتروشیمی در این گروه مواد از افتخارات بزرگ این شرکت می باشد.
  • گروه دوم: استابیلایزرهای پی وی سی: فعالیت در تولید این گروه از مواد در سال ۱۳۹۰ آغاز گردید که شامل انواع استابیلایزر های لوله،  استابیلایزر اتصالات،  استابیلایزر دیوارپوش، استابیلایزر کف پوش، استابیلایزر ورق های فومیزه،  استابیلایزر کابل و استابیلایزر پروفیل های در و پنجره ی پی وی سی می باشد.
  • گروه سوم:نمک های سرب: این گروه از مواد شامل انواع سولفات های سرب تری بازیک (TBLS)- سولفات سرب دیبازیک (DBLS)- استئارات سرب دیبازیک (DBLS)- شروع به تولید انبوه آن نموده و همچنان در حال افزایش ظرفیت به منظور تامین مواد اولیه کارخانجات استابیلایزر سازی کشور می باشد.

تمور مالی ساینا سپر اسپادانا

کارخانه دوم شرکت اختران سرب آسیاتولید انواع اکسید های سرب و لیتارژ

این مجموعه در غالب شرکت اختران سرب در سال ۱۳۹۵ و پس از ۲ سال مشقت های فراوان به بهره برداری رسید. در این کارخانه انواع اکسیدهای سرب از جمله لیتارژ که مهمترین ماده در صنعت استابیلایزرسازی است.

تولید میگردد و علاوه بر مصرف خود کارخانه در حال حاضر نیاز بعضی از کارخانجات استابیلایزر سازی و شرکت های تولید کننده خشکن های رنگ را نیز فراهم می نماید.

کارخانه سوم شرکت آذران رنگدانه تولید انواع پیگمنت های صنعت رنگ و مستربچ:

کارخانه آذران رنگدانه در تیرماه ۱۳۹۹ با هدف تولید انواع پیگمنت های ضد خوردگی و همچنین پیگمنت های مورد استفاده در صنعت رنگ و پلاستیک و مستربچ با طراحی و اجرای یک دانش فنی صد در صد ایرانی توسط مدیران مجموعه هولدینگ نصب و راه اندازی گردید و در حال حاضر تولید  پیگمنت های پایه کروم (زرد لیمویی و زرد پرتقالی) این شرکت با کیفیتی کاملا مشابه با نمونه های اروپایی و کاملا رقابتی از لحاظ قیمت به بهره برداری رسیده و به بازار عرضه می گردد. ایجاد یک مجموعه هولدینگ و خودکفا در صنعت استابیلایزر سازی و تولید پیگمنت های رنگی و تکامل نهایی این دو صنعت در کشور طی بیست سال گذشته از آرمانها و اهداف اولیه مدیران آن بوده و تا رسیدن به اهدافمان در این صنعت ثابت قدم خواهیم  ماند.

برخی محصولات تولیدی توسط شرکت ساینا سپهر اسپادانا (ساینا پلیمر)

  • استابیلایزرهای پی وی سی
  • استابیلایزرهای پی وی سی
  • استابیلایزر چوب پی وی سی SAY – R ۴۶۰
  • استابیلایزر نوار لبه SAY-R۴۶۳
  • استابیلایزر پایه صابون های فلزی
  • استابیلایزر لوله SAY – P ۱۳۰
  • استابیلایزر دیوارپوش SAY – P ۱۶۰
  • استابیلایزر کابل SAY – W 550

در زیر به نمونه ای از مهم ترین خدمات مرکز مالی اقتصادی همت تراز می پردازیم : 

 

 



پاسخگوی سوالات شما
جهت پاسخگویی به سوالات مالی و مالیاتی خود می توانید از خدمات رایگان مرکز مالی اقتصادی همت تراز از قبیل مشاوره مالیاتی در زمینه تراکنش های بانکی، مشاوره مالیاتی املاک و خانه های خالی، مشاوره مالیاتی در راستای ماده 181 و پلیس مالیاتی، مشاوره مالیاتی اصناف، مشاوره مالیات فهرست معاملات فصلی، مشاوره مالیاتی سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی استفاده کنید. کافیست با مشاوران مرکز مالی اقتصادی همت تراز از طریق فرم زیر در ارتباط باشید. کارشناسان همت تراز در اسرع وقت با شما در ارتباط خواهند بود.
=
خدمات مشاوره Consulting services
مجوزها authorizition
09140405012