صفر تا صد قانون مالیات های مستقیم




صفر تا صد قانون مالیات های مستقیم

مالیات مستقیم اساسی‌ترین محور اقتصاد در کشورهای غربی محسوب می‌شود. دین اسلام به عنوان دینی جامع و فراگیر که همه ابعاد زندگی انسان را پوشش می‌دهد، علاوه بر پرداختن به مسائل اخروی، به مسائل دنیوی انسان‌ها نیز نگاه ویژه‌ای دارد و بر همین اساس، مسئله مالیات را بر مبنای شیوه حکومت‌داری خود مورد توجه قرار داده است. مالیات، ابزاری برای پیگیری و تحقق اهدافی چون حمایت از فقرا و اقشار کم‌درآمد، تثبیت و یا کاهش نرخ تورم، حفظ و امنیت مردم در نظام اسلامی، ایجاد و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و غیره است و به دلایل فوق، نقش اساسی در اقتصاد ایفا می‌کند.
در این راستا قانون مالیات های مستقیم در تیر ماه 1394 توسط مجلس شورای اسلامی کشور تصویب و از ابتدای سال 1395 لازم اجرا شده است.

مرکز مالی اقتصادی همت بنا به تعهد حرفه ای خود در این حوزه و جهت دسترسی راحت تر جامعه حسابداری کشور اقدام به ارائه متن قانون مالیات های مستقیم در این خصوص نموده است امیداست فایل های مندرج در سایت در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مالیاتی کشور مثمر ثمر واقع گردد.

قانون مالياتهاي مستقيم مصوب 1394

چنانچه تمایل به دریافت مشاوره دارید، با تکمیل فرم زیر مشاوران ما در مرکز مالی اقتصادی همت تراز آماده راهنمای شما عزیزان می باشند.

=
خدمات مشاوره Consulting services
مجوزها authorizition
09140405012