تهیه و تنظیم لایحه دفاعیه مالیاتی شمیم اصفهان پویا



تنظیم لایحه دفاعیه مالیاتی

شرکت فنی و مهندسی شمیم اصفهان پویا با نام تجاری (SHEP CO) در سال ۱۳۸۵ توسط گروهی از مدیران و کارشناسان با تجربه و دارای تخصص در صنایع گوناگون به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی به صنعت کشور پایه گذاری شد. با گذشت بیش از یک دهه از تأسیس آن با برخورداری از توان تخصصی و تجربه مدیران و بهره گیری از کارشناسان متخصص و مشاوران خود توانسته تاکنون گام های موثری در انجام پروژه های EPC، فنی و مهندسی و همچنین تأمین نیروهای متخصص جهت فعالیت های تعمیر و نگهداری واحدهای گوناگون در صنایع بردارد.

خدمات تنظیم لایحه دفاعیه مالیاتی

اداره امور مالیاتی بعنوان مرجع تشخیص مالیات در ایران، نسبت به تشخیص انواع مالیات برای اشخاص حقیقی و حقوقی که فعال اقتصادی اند، اقدام می‌کند. بر این اساس برای هر شخص میزان مالیات، محاسبه شده و سپس برای وصول آن، اقدامات اجرایی لازم انجام می‌گردد. اکثر دعاوی مالیاتی بر سر میزان مالیات تشخیصی است. اعتراضات موجود باید از طریق تنظیم یک لایحه مالیاتی به مراجع قانونی ارائه شود. ما در مرکز مالی اقتصادی همت تراز برای شرکت شمیم اصفهان پویا با ارائه یک لایحه دفاعیه مالیاتی خوب، منجر به رسیدن به حقوق این مؤدی مالیاتی شد، ما در سرعترین حالت ممکن در خدمت شما هستیم.

پروژه های ارائه شده توسط شرکت شمیم اصفهان پویا

در زیر با بخشی ازفعالیت های شرکت شمیم اصفهان پویا آشنا می شویم :

  • پروژه های برق، ابزار دقیق ، اتوماسیون و بازرسی
  • پروژه های تأسیسات، طراحی ، نصب تجهیزات و بهره برداری
  • پروژه های تأمین نیرو و خدمات

خدمات مرکز مالی اقتصادی همت تراز 

در زیر به نمونه ای از مهم ترین خدمات مرکز مالی اقتصادی همت تراز می پردازیم : 

پاسخگوی سوالات شما
جهت پاسخگویی به سوالات مالی و مالیاتی خود می توانید از خدمات رایگان مرکز مالی اقتصادی همت تراز از قبیل مشاوره مالیاتی در زمینه تراکنش های بانکی، مشاوره مالیاتی املاک و خانه های خالی، مشاوره مالیاتی در راستای ماده 181 و پلیس مالیاتی، مشاوره مالیاتی اصناف، مشاوره مالیات فهرست معاملات فصلی، مشاوره مالیاتی سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی استفاده کنید. کافیست با مشاوران مرکز مالی اقتصادی همت تراز از طریق فرم زیر در ارتباط باشید. کارشناسان همت تراز در اسرع وقت با شما در ارتباط خواهند بود.
=
خدمات مشاوره Consulting services
مجوزها authorizition
09140405012