تمدید اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل



کاربرد نسبت های مالی

🔹مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی و سایر تکالیف مودیان اعلام شد

 

▪️با توجه به اختیارات اخذ شده از مراجع قانونی ذیربط، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی و سایر تکالیف مودیان به شرح زیراعلام می شود:

   

🔺 مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل و پرداخت مالیات متعلق در اجرای ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم و تبصره آن تا تاریخ 1403/05/15 تعیین شده است.

 

🔺 مهلت تسلیم (اصلاح، تکمیل و استرداد) اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار سال ۱۴۰۳ و پرداخت مالیات و عوارض متعلق در اجرای ماده (۳) قانون تسهیل تکالیف مودیان در اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و ماده (۴) قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز تا تاریخ 1403/05/31معین شده است.

 

🔺ضمنا فرم های موضوع تعیین مالیات مقطوع و اظهارنامه های تعاملی پیش فرض گروه های دوم و سوم صاحبان مشاغل برای عملکرد سال ۱۴۰۲ از ابتدای تیرماه سال جاری به تدریج در درگاه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور بارگذاری خواهد شد.

                                                                      برای دانلود اطلاعیه اینجا کلیک کنید.

 

پاسخگوی سوالات شما
جهت پاسخگویی به سوالات مالی و مالیاتی خود می توانید از خدمات رایگان مرکز مالی اقتصادی همت تراز از قبیل مشاوره مالیاتی در زمینه تراکنش های بانکی، مشاوره مالیاتی املاک و خانه های خالی، مشاوره مالیاتی در راستای ماده 181 و پلیس مالیاتی، مشاوره مالیاتی اصناف، مشاوره مالیات فهرست معاملات فصلی، مشاوره مالیاتی سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی استفاده کنید. کافیست با مشاوران مرکز مالی اقتصادی همت تراز از طریق فرم زیر در ارتباط باشید. کارشناسان همت تراز در اسرع وقت با شما در ارتباط خواهند بود.
=
خدمات مشاوره Consulting services
مجوزها authorizition
09140405012