استاندارد افشای پایداری 1




 

الزامات کلی افشای اطلاعات مالی مرتبط با پایداری

كميته گزارشگری پایداری، براساس استانداردهای بین‌المللی پایداری و با تشکیل جلسات متعدد، پیش‌نویس استاندارد ”الزامات کلی افشای اطلاعات مالی مرتبط با پایداری“ را تدوین کرده است. انتشار استاندارد به صورت پیش‌ نویس با هدف کسب نظرات و پیشنهادات افراد ذینفع و ذی‌علاقه در جامعه صورت می‌گیرد و از ضروریات افزایش کیفیت استانداردهای افشای پایداری است و نقش تعیین‌کننده‌ای بر جهت‌گیری و سیاست های اساسی تدوین استانداردهای گزارشگری پایداری دارد.

كميته گزارشگری  پایداری از تمام افراد صاحب‌نظر تقاضا دارد که ضمن مطالعه دقیق پیش‌نویس استاندارد، پیشنهادات خود را حداکثر تا 11 اسفند ماه 1401 برای مدیریت تدوین استانداردها (به آدرس: تهران، خیابان بيهقى، نبش خيابان دوازدهم غربی، پلاك 12 یا به پست الکترونیکی کمیته گزارشگری پایداری به آدرس Tadvin@audit.org.ir)) ارسال فرمايند.

برای دانلود پیش نویس استاندارد افشای پایداری 1 (الزامات کلی افشای اطلاعات مالی مرتبط با پایداری) اینجا  کلیک کنید.

پاسخگوی سوالات شما
جهت پاسخگویی به سوالات مالی و مالیاتی خود می توانید از خدمات رایگان مرکز مالی اقتصادی همت تراز از قبیل مشاوره مالیاتی در زمینه تراکنش های بانکی، مشاوره مالیاتی املاک و خانه های خالی، مشاوره مالیاتی در راستای ماده 181 و پلیس مالیاتی، مشاوره مالیاتی اصناف، مشاوره مالیات فهرست معاملات فصلی، مشاوره مالیاتی سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی استفاده کنید. کافیست با مشاوران مرکز مالی اقتصادی همت تراز از طریق فرم زیر در ارتباط باشید. کارشناسان همت تراز در اسرع وقت با شما در ارتباط خواهند بود.
=
خدمات مشاوره Consulting services
مجوزها authorizition
09140405012